مشاوره مدیریت بازار
مدیریت بازار از مفاهیم اصلی کسب و کار است که نیاز به مدیریت درست و صحیح دارد. اگر شما بازار خود را نتوانید مدیریت کنید عملا به اهداف اصلی خود دست نخواهید یافت.
بنظر متخصصان ، مدیریت بازاریابی به عنوان پاشنه آشیل بسیاری از فعالیتهای شرکت میباشد و تمامی موضوعات از استراتژیها و روشهایی که برای این قسمت انجام میگیرد نشات گرفته و بر تمامی بخشهای سازمان تاثیر میگذارد.
این مدیریت نقش اثرگذار و اثرپذیری بالایی بر/ از قسمتهای مختلف مجموعه کاری شما دارد. تمام تلاشهای خود را بایستی معطوف به این مدیریت داشته باشید چراکه تصمیمات این قسمت روی محصولات و خدماتی که در بازار ارائه می دهید موثر است. همچنین تاثیرات زیادی بر قیمت محصول و خدمت شما، کیفیت کار ارائه شده، خطوط پخش و توزیع، نوع کیفیت ماشین آلات تولیدی، نحوه طراحی محصول، تحقیق و توسعه، معاونت مالی و طرح و برنامه و سایر قسمتهای سازمان می گذارد.
خروجی های اصلی پروژه مدیریت بازار در لیباز
همواره تلاش شما معطوف به مباحث بازاری باید باشد.
-ایدههای خدمت یا محصول شما
-نیاز بازار
-نحوه تولید محصول
-نحوه ارائه خدمت
-نحوه ورود به بازار
-قیمت گذاری محصول
-راهها و استراتژی های قیمت گذاری مطابق وضعیت و استراتژی شرکت، رقبا، فرصتها و تهدیدهای محیط رقابتی و بازار
-مدیریت بسته بندی و تولید محصول
-نحوه فروش و استراتژی های فروش محصول، جایگاه یابی در بازار، نحوه ویزیتوری و فروش، استراتژی های فروش حضوری و تلفنی
-توزیع محصولات و خدمات، کانالهای توزیع موجود، تجهیزات توزیع
-ارائه و تحلیل استراتژی های تجارت الکترونیک دقیقا مطابق با وضعیت شرکت شما شامل خرید و فروش از طریق فضای اینترنت، استراتژی های مختلف در شبکههای اجتماعی، بازارهای مجازی بینالمللی، شبکههای تبلیغاتی جهانی، ملی یا داخلی.
-تعیین استراتژیهای تبلیغاتی
-مشخص نمودن اهداف و برنامههای استراتژیک بازاریابی
-ارائه و پیشنهاد برنامههای استراتژیک منابع انسانی در ارتباط با کارکنان بکارگیری شده در مدیریت بازاریابی و مدیریت بازرگانی
-ارائه روشهای تحلیل بازار
-ارائه روشها و استراتژی های جایگاه یابی محصول از طریق کیفیت خدمات(برای مشاغل خدماتی)، بسته بندی، کیفیت محصول، تبلیغات مختلف و راههای ارزان تبلیغات مطابق با بودجه شما.
-تعیین نوع محصول، کیفیت آن، بسته بندی، نحوه قیمت گذاری و …
-ارائه وضعیت رقبا، وضعیت بازار
-بررسی قوانین دولتی و بینالمللی طبق درخواست شما
-بررسی، تحلیل، آنالیز و ارائه پیشنهادات در ارتباط با حوزه فعالیت بازار، بازار هدف، نحوه بخش بندی و تقسیم بازار، نحوه ورود به بازار، نحوه ارائه محصول یا خدمت
-بررسی، تحلیل، آنالیز و ارائه پیشنهادات در ارتباط با ترفیع یا پیشبرد فروش، نحوه تبلیغات، پیشبرد فروش، چگونگی توزیع و بسته بندی محصول
-موضوعات مرتبط با فروش و نحوه فروش، مدیریت فروش، شناسایی کانالهای سریع و بصرفه فروش، ارائه پیشنهادات فروش بهره ور
-ایجاد مالکیت معنوی مناسب و شکلدهی هویت برند
با توجه به خواسته های شما و همچنین توافق صورت گرفته، انشاءالله نتایجی بصورت عملکردی ایجاد میشود که برخی از آنها به شرح زیر میباشد:
-تشکیل تیم های خودگردان در ارتباط با بازاریابی محصول و خدمت
-فروش بالاتر محصول
-بهبود کیفی محصول
-کاهش هزینه های بازاریابی با ارائه راهکارهای تاب آورانه
-افزایش بهره وری کار در قسمتهای مرتبط با مدیریت بازاریابی
-توزیع محصول
-جایگاه یابی صحیح محصول و ارائه تصویر شایسته ای از برند در اذهان عمومی و مشتریان
اگر نیاز به مشاوره در حوزه مدیریت بازار دارید، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید فرم زیر را بررسی و سپس پر نمایید و یا با ما تماس بگیرید.
شرکتهایی که با مشاوران تیم لیباز آکادمی در حوزه بازاریابی همکاری کردند:
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مشاوره راهاندازی و مدیریت استارتاپ
مشاوره مدیریت فرایندهای کسب و کار
مشاوره خرید تجهیزات تولیدی
مشاوره خرید تجهیزات اداری و خدماتی
طراحی لوگو و برند تجاری
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.