مشاوره راهاندازی و مدیریت استارتاپ
برای شروع هر استارتاپی شما می توانید در روندهای معماری سازمانی، برنامهریزی، هدفگذاری، پایهگذاری فرآیندهای استارتاپی و سایر موارد مرتبط با لیباز همراه باشید و از نظرات مشاوران و متخصصان لیباز استفاده نمایید.
شما برای شروع یک استارتاپ نیازمند بررسی روند محصول یا خدمت خود در بازار و میزان تقاضا و همچنین وضعیت رقبا دارید. شما باید بدانید که نوع محصول یا خدمت شما باید در برابر رقبا چگونه باید باشد. وقتی بتوانید برداشت درستی از بازار داشته باشید، و درک صحیحی از روندهایی که در بازار وجود دارد، داشته باشید، می توانید با این شناخت، از فرصتها و تهدیدهایی که در بازار وجود دارد آگاهی یافته و از آنها به نفع خودتان استفاده نمایید. تمام تلاش این است که استارتاپ شما به محض ورود به بازار یا حتی قبل از آن شکست نخورد. بسیاری از سازمانها تجهیزات را خریداری می کنند و برنامه ریزی های خود را انجام می دهند اما در میانه راه متوجه میشوند راهی را که انتخاب کردند، اشتباه است یا قسمتهایی از آن نیاز به تغییر دارد. این موضوع هزینه های مضاعف و چندبرابری را برای شما ایجاد می نماید و معمولا چون برای این هزینه ها هیچ پیش بینی خاصی انجام نداده بودید، باعث می شود که نتوانید به روند خود ادامه بدهید و معمولا کار متوقف میشود. ابعاد تشکیل یک استارتاپ بسیار متنوع است که بایستی به آن توجه شود. خروجی ها عناصر کلیدی استارتاپ در ادامه بیان می شود.
اگر در هر یک از فرآیندهای شروع یا ادامه استارتاپ خود نیاز به مشاوره تخصصی توسط مشاوران و متخصصان تیم بزرگ لیباز آکادمی دارید، میتوانید فرم زیر را بررسی و سپس پر نمایید.
خروجی های اصلی پروژه راهاندازی و مدیریت استارتاپ در لیباز
شما در تشکیل یک استارتاپ و پیگیری امور مربوط به آن باید به عوامل زیادی توجه نمایید. این عوامل که توسط تیم بزرگ لیباز آکادمی می تواند به شما ارائه شود بصورت زیر است:
-مشاوره نیازمندی شما به تجهیزات
-ساخت تجهیزات با 10 تا 30 درصد زیر قیمت تمام شده آن با معرفی شما به سازندگان اصلی آن
-تعیین نوع محصول، کیفیت آن، بسته بندی، نحوه قیمت گذاری و …
-ارائه وضعیت رقبا، وضعیت بازار
-بررسی قوانین دولتی و بینالمللی طبق درخواست شما
-بررسی، تحلیل، آنالیز و ارائه پیشنهادات در ارتباط با حوزه فعالیت بازار، بازار هدف، نحوه بخش بندی و تقسیم بازار، نحوه ورود به بازار، نحوه ارائه محصول یا خدمت
-بررسی، تحلیل، آنالیز و ارائه پیشنهادات در ارتباط با ترفیع یا پیشبرد فروش، نحوه تبلیغات، پیشبرد فروش، چگونگی توزیع و بسته بندی محصول
-مدیریت منابع انسانی، مدیریت شایستگی، استعدادها و ویژگیهای شغلی
-موضوعات مرتبط با تولید، تجهیزات، ساخت آن، نحوه تهیه آن
-موضوعات مرتبط با فروش و نحوه فروش، مدیریت فروش، شناسایی کانالهای سریع و بصرفه فروش، ارائه پیشنهادات فروش بهره ور
-نحوه مدیریت ساخت و جذب سرمایههای مادی و معنوی، ایجاد مالکیت معنوی مناسب و شکلدهی هویت برند
-اگر کار شما خدماتی است، بررسی، تحلیل، آنالیز و ارائه پیشنهادات در ارتباط با نوع و کیفیت خدمت شما، نحوه ارائه خدماتی همچون آموزش، مشاوره، پزشکی، درمان، بیمه، مالی، مالیاتی و …
با توجه به خواسته های شما و همچنین توافق صورت گرفته، انشاءالله نتایجی بصورت عملکردی ایجاد میشود که برخی از آنها به شرح زیر میباشد:
– ارائه پیشنهادات کاربردی
– کاهش هزینه های فرآیند تولید
– بهبود تعهد کارکنان و رضایت مشتریان
-بهبود کیفیت محصول یا خدمت شما
-ورود باقدرت به بازار
-شناسایی نیازهای بازار و تلاش برای پوشش و برطرف نمودن آن
-بالا رفتن سطح کیفی خدمات و محصولات
– بهبود و ارتقای تیم محوری در استارتاپ
لیباز آکادمی، یک آکادمی تخصصی برای آموزش و مشاوره افراد، کسب و کارها، شرکتها و سازمانها
اگر در هر یک از فرآیندهای شروع یا ادامه استارتاپ خود نیاز به مشاوره تخصصی توسط مشاوران و متخصصان تیم بزرگ لیباز آکادمی دارید، میتوانید فرم زیر را بررسی و سپس پر نمایید.
استارتاپها و شرکتهایی که با لیباز آکادمی شروع یا همکاری کردند:
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مشاوره مدیریت بازار
مشاوره مدیریت فرایندهای کسب و کار
مشاوره خرید تجهیزات تولیدی
مشاوره خرید تجهیزات اداری و خدماتی
طراحی لوگو و برند تجاری
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.